Angajament faţă de alţii
6 octombrie 2015
Jocuri
7 octombrie 2015

Comunicarea

5 Comunicarea.doc
5 Comunicarea.doc
5-Comunicarea.doc
23.5 KiB
62 Downloads
Details

Comunicarea

Activitate preliminară: Pregăteşte o serie de bileţele pe care să scrii diferite metode de comunicare: (desen, semne, expresia feţei, privire, limbajul corpului, mâini, vorbire etc. – lista mai poate fi îmbogăţită de tine). Pregăteşte de asemenea şi un alt set de bileţele pe care să scrii diferite texte biblice. Vino la întâlnirea de tineret cu bileţelele puse în săculeţe/plicuri ( ce ai tu la îndemână) diferite.

Text de bază: „Cine are o inimă înţeleaptă, îşi arată înţelepciunea când vorbeşte, şi mereu se văd învăţături noi pe buzele lui.” (Proverbe 16,23)

Obiectiv: Să îi facă pe tineri conştienţi cu privire la importanţa adecvării între ceea ce spun şi ceea ce trăiesc.

Activitate:  Împarte tinerii în două grupe. Pune-i pe tineri să îşi pună un nume echipei lor. Roagă-un tânăr din primul grup să îşi aleagă din săculeţele tale un bileţel cu o metodă de comunicare şi un text biblic. Grupul acesta va trebui să comunice textul prin metoda respectivă celuilalt grup. Dacă grupul reuşeşte să identifice textul va avea un punct. Continuă astfel până termini textele şi metodele de comunicare.

Întrebări de discuţie:

  1. Câte de greu v-a fost să identificaţi textele?
  2. Ce anume v-a ajutat cel mai mult?
  3. Cât de mult reuşeşti să realizezi din ceea ce spui că faci?
  4. Ce anume te împiedică să faci lucrul acesta
  5. Ce crezi că te împiedică să pui în practică teoria?
  6. De ce pun oamenii mai mult accent pe ceea ce faci decât pe ceea ce spui?
  7. Cât de mult reuşeşti să Îl reprezinţi pe Hristos prin ceea ce faci? Ce crezi că te-ai putea ajuta să fii mai eficient în această direcţie?

 Concluzie: Cineva spunea la un moment dat că ar prefera să vadă o predică decât să audă una. Propuneţi ca de acum încolo ceea ce spui să se reflecte în ceea ce faci.

No tags for this post.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *